آیا تفاوتی بین استفاده از شکر یا عسل در قهوه وجود دارد؟

عسل یک شیرین کننده طبیعی است که توسط کلنی های زنبور عسل تولید می شود و در ابتدا توسط تمدن های اولیه به عنوان هدیه ای از جانب خدایان تصور می شد (از طریق Food52). عسل اغلب به عنوان یک شیرین کننده برای چای در نوشیدنی های گرم استفاده می شود. برای کسانی که به دنبال یک جایگزین قند طبیعی برای قهوه خود هستند، عسل ممکن است بهترین گزینه باشد.

Healthline اشاره می کند که عسل دارای فروکتوز بیشتری نسبت به قند است. فروکتوز یک ترکیب طعم شیرین است که طعم قوی تری نسبت به سایر ترکیبات مانند گلوکز دارد. این بدان معنی است که شما به اندازه شکر عسل اضافه نمی کنید تا همان طعم شیرین را داشته باشید. طبق گفته Healthline، کالری عسل کمی بالاتر از شکر است، اما از آنجایی که برای دریافت همان شیرینی به مقدار کمتری از آن نیاز دارید، احتمالاً در کالری صرفه جویی خواهید کرد. همچنین دارای شاخص گلیسمی پایین تری نسبت به قند است، به این معنی که قند خون شما را افزایش نمی دهد (از طریق Homegrounds). عسل همچنین دارای مقادیر کمی از مواد معدنی و ویتامین ها نیز می باشد.

به گزارش پرفکت دیلی گریند، یکی از اشکالات احتمالی عسل این است که طعم خاص خود را دارد. شکر برای افزودن شیرینی به خوبی عمل می کند، بدون اینکه بر طعم قهوه تأثیر بگذارد، فراتر از پوشاندن نت های تلخ. افزودن عسل طعم قهوه را تغییر می دهد، اما این به نوع عسل مورد استفاده نیز بستگی دارد. عسل یاب محلی می گوید که عسل اقاقیا و یونجه هر دو گزینه های خوبی برای طعم های خنثی هستند.

به این post امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *