بیایید از طریق این چالش کمی در مورد زنبورها بیاموزیم! مورچه پنهان را در این دسته از زنبورها پیدا کنید.

زنبورها موجودات جالبی هستند. آنها در اندازه های مختلف هستند و اغلب برای ترساندن مردم با نیش خود محبوب هستند. آیا تا به حال توسط زنبور نیش زده اید؟ اگر بله، می‌دانید که دردی که از نیش زنبور عسل می‌گیرید در سطح متفاوتی است.

بیایید با چند چیز جالب در مورد زنبورها آشنا شویم:

گرده افشانی زنبورها ستودنی است

زنبورها گرده افشان های فوق العاده ای هستند. گفته می شود از هر سه لقمه غذای خوراکی، یک لقمه حاصل گرده افشانی زنبورها است. علاوه بر این، محصولاتی که عمدتاً با کمک گرده افشانی رشد می کنند، ارزش پنج برابر بیشتر از محصولاتی دارند که این کار را انجام نمی دهند.

زنبورها چهار بال دارند!

بله درست خواندید زنبورها در واقع نه دو بلکه چهار بال دارند. اما در آن صورت، چرا چهار بال می بینید؟ خوب، به این دلیل است که زنبورها دو بال را در هر طرف به هم قلاب می کنند تا یک جفت بزرگتر ایجاد کنند. با این حال، زمانی که زمان پرواز فرا می رسد، بال های خود را باز می کنند و در آن زمان است که می توانید هر چهار بال را بگیرید.

زنبورهای عسل دیوا می رقصند!

بله شما آن را درست خواندید. “رقص تکان دادن” حرکتی خاص توسط زنبورهای عسل است. هی، این واقعا یک حرکت رقص نیست، بلکه در واقع یک روش هوشمندانه برای برقراری ارتباط با زنبورهای عسل است. زنبورهای عسل با چنین حرکت رقصی چه ارتباطی برقرار می کنند؟ خوب، آنها چیزهای زیادی برای صحبت کردن دارند، مانند راهنمایی کردن به هم آشیانه خود و کمک به آنها در یافتن بهترین غذاهای لذیذ. این رقص تکان توسط محققان دانشگاه ساسکس مشاهده و بررسی شد.

اکنون که اطلاعات زیادی در مورد زنبورها دارید، اجازه دهید با چالش خود شروع کنیم.

خوب، در حالی که ما در این مدت در مورد زنبورها صحبت می کردیم، چالش امروز شما شامل جستجوی یک مورچه پنهان می شود. بله، ما می دانیم که در ابتدا احتمالاً برای شما بی معنی است. هی، مورچه در ازدحام زنبورها پنهان شده است و پیدا کردن مورچه سیاه در میان این همه زنبور بسیار دشوار است. آیا ما فقط با برجسته کردن رنگ زنبورها یک اشاره به آن ریختیم؟ بله، ما این کار را کردیم. به هر حال وقت آن است که چالش را برای شما مطرح کنیم. هیجان زده شدن!

معماهای ریاضی با پاسخ: این معماهای ریاضی را باید امتحان کنید!

قوانین

از هیچ چالشی نمی‌توان لذت برد اگر به قوانین چالش‌برانگیز محدود نشود. قوانین چالش امروز بسیار ساده و سرراست است، اما پیروی از آنها نسبتاً دشوار است. طبق قانون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مورچه پنهان را تنها در 10 ثانیه پیدا کنید. بله شما آن را درست خواندید. هیچ قانون دیگری جز این وجود ندارد. اما آیا پیدا کردن مورچه پنهان تنها در 10 ثانیه آسان است؟ خب ما به شما دروغ نخواهیم گفت! در واقع اینطور نیست. صبر کنید، چه کسی زمان را پیگیری می کند؟ به سادگی یک تایمر برای 10 ثانیه روی گوشی خود تنظیم کنید. بله، گوشی های هوشمند شاید بهترین اختراع مردان باشد. اکنون، هنگامی که تایمر از شما می خواهد شروع کنید، به سادگی شروع به جستجوی مورچه پنهان در تصویر کنید. زمانی که از شما می خواهد متوقف شوید. ساده!

مورچه پنهان را در 10 ثانیه پیدا کنید!

جاگرانجوش
منبع تصویر: مستر تچ (یوتیوب)

زمان شما متوقف می شود!
آیا می توانید مورچه پنهان را پیدا کنید؟ بله، نگاه کردن به تعداد زیادی زنبور در یک زمان ترسناک به نظر می رسد! آیا مورچه به شما سلام کرد؟ خوب، به ما سلام کرد!

اینجا مورچه در واقع پنهان شده بود!

جاگرانجوش

منبع تصویر: مستر تچ (یوتیوب)

تبریک می گویم، خوانندگان عزیز! مورچه پنهان را پیدا کردی اما هی، مورچه پنهان در این دسته از زنبورها چه می کند؟ آیا قصد داشت مقداری عسل بدزدد؟

به این post امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *