معلمان در موسسه آموزش زنبور عسل در Roscoe شرکت می کنند

ادموندز مرکزی میزبان یک موسسه آموزشی زنبور عسل است که در آن معلمان 23 منطقه مدرسه دیگر یاد خواهند گرفت که چگونه کندوهای زنبور خود را در مدارس خود اداره کنند.

اسپنسر کودی، معلم علوم مرکزی ادموندز، این برنامه را ایجاد کرد تا نه تنها کندوهای زنبور را برای دانش‌آموزان خود بیاورد، بلکه به مناطق دیگر نیز بیاورد.

در ماه مه، ما در واقع چهار کندو داشتیم، و اکنون در حال گسترش آن به 23 منطقه مدرسه دیگر در داکوتای جنوبی هستیم. بنابراین، ما در اینجا مدارس رودخانه شرقی و رودخانه غربی داریم.

کودی ایده برنامه را در حین شرکت در کارگاه آموزشی در کالیفرنیا به دست آورد، بنابراین پروپوزال و برنامه درسی را ایجاد کرد و از مدارس دیگر خواست که به آن بپیوندند.

بسیاری از مردم واقعاً نمی‌دانستند که زنبورهای ما واقعاً چه می‌کنند. شاید آنها کمی در مورد آن بدانند، اما نقش مهمی را که زنبورهای ما در گرده افشانی و تولید این همه محصولات مختلف، نه فقط تولید عسل، ایفا می کنند، درک نکرده اند. بنابراین، این به این ایده منجر شد که ما به یک برنامه آموزشی در مورد آن نیاز داریم.

معلمان 23 منطقه دیگر موافقت کردند که داشتن کندوهای زنبور عسل در مدارس آنها یک تجربه یادگیری مفید برای دانش آموزان خواهد بود و به برنامه آموزشی دو روزه پیوستند.

به گفته کودی:

از نقطه نظر آموزشی، ارتباطات بسیار زیادی وجود دارد که می توانید با برنامه درسی ایجاد کنید. بنابراین، من جانورشناسی تدریس می کنم، و قبلاً در مورد زنبورها تدریس می کنم. این یک ارتباط عالی با آن است یا اگر در مورد گیاهان و گرده افشانی آموزش می دهید.

گروه معلمان روز پنجشنبه از مزارع عسل آدی بازدید کردند تا با تولید و استخراج عسل آشنا شوند. هدف این است که بتوانند عسل را از کندوهای خود استخراج کنند.

کودی می‌گوید:

ما در واقع می‌خواهیم عسل واقعی و خانگی را در کنار هم ارائه کنیم تا دانش‌آموزان تفاوت بین عسل واقعی و قندهای تقلبی با طعم عسل مصنوعی را بدانند.

رایز جونگلینگ، معلم علم پارک آکستل می‌گوید که در این مؤسسه حضور داشته است تا به دانش‌آموزانش تجربیات یادگیری مستقیم‌تری بدهد:

من می‌دانم که بچه‌ها از فرصت‌های عملی خوششان می‌آید، چه با حیوانات یا حشرات یا زنبورها یا گیاهان کار کنند. بنابراین، من می‌خواستم این فرصت عملی را برای دانش‌آموزانم در Sioux Falls به ارمغان بیاورم.

جونگلینگ امیدوار است دانش‌آموزانش بتوانند نقش زنبورها را زمانی که کندویی برای پُر کردن دارند، بیشتر درک کنند.

دانش‌آموزان آن را می بینند و می توانند این ارتباط را برقرار کنند. شاید آنها از یک مزرعه عبور کرده باشند و این جعبه های سفید در آنجا وجود داشته باشد. آن برای چیست؟ آنها ارتباط با محیط زیست و ارتباط با جهان ما و ارتباط با علم را خواهند دانست.

این گروه نحوه مدیریت کندوهای خود را از کارکنان Bees in the D، یک سازمان غیرانتفاعی آموزشی زنبورداری مستقر در دیترویت، یاد خواهند گرفت.

من نمی‌توانستم از دیدن این همه معلم خوشحال باشم. برایان پترسون روست، مدیر عامل و بنیانگذار Bees in the D گفت: آنها در اینجا در داکوتای جنوبی بسیار خوش شانس هستند که برنامه ها و افرادی مانند اسپنسر دارند که سخت تلاش می کنند تا این فرصت ها را به معلمان ما بیاورند و سپس به جوانان ما منتقل کنند. .

معلمان در طول مؤسسه آموزشی کندوهای زنبور خود را خواهند ساخت و در ماه می سال 2023 زنبورهای خود را در منطقه خود دریافت خواهند کرد.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *