“شهر زنبور عسل” چیست؟ و چرا یپسیلانتی این عنوان را دارد؟

اخیراً در وب سایت رسمی شهر یپسیلانتی بودم و متوجه نشانی شدم که نشان می داد آنها یک شهر زنبور عسل هستند.

به طور طبیعی، این علاقه من را برانگیخت زیرا قبلاً نام شهر زنبور عسل را نشنیده بودم. بنابراین، شهر زنبور عسل دقیقاً چیست و برای شهر یپسیلانتی چه معنایی دارد؟

شهر زنبور عسل، ایالات متحده آمریکا

ابتدا بیایید با چیستی شهر زنبور عسل شروع کنیم.

اگر شهری به‌عنوان شهر زنبور عسل فهرست شده است، به احتمال زیاد بخشی از شهر زنبور عسل، ایالات متحده است، برنامه‌ای که در سال 2012 با هدف متحد کردن جوامعی که می‌خواهند به نجات گرده‌افشان کمک کنند، ایجاد شد. در اشویل، NC آغاز شد، اما تا سال 2014 شعبه دوم را در اورگان به دست آورد. شما می توانید تاریخچه کامل آنها را اینجا بخوانید.

Bee City، ایالات متحده آمریکا چه می کند؟

Bee City، ایالات متحده از طریق برنامه خود به جوامع، شهرها و شهرها کمک می کند تا چارچوبی برای مشارکت در “حفاظت از گرده افشان” ایجاد کنند. این شامل ایجاد زیستگاه، کاشت گیاهان بومی و دور نگه داشتن آفت کش ها می شود.

آنها همچنین میزبان رویدادهای جامعه هستند تا اعضای جامعه را تشویق کنند که در مورد گرده افشان ها و اهمیت حفاظت از آنها خارج از چارچوب فکر کنند. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

یپسیلانتی دوازدهمین شرکت کننده معتبر شهر زنبور عسل در ژوئن 2015 شد و متعهد شد که شهر خود را برای همه ساکنان، از جمله گرده افشان های آن، ایمن کند. آنها حتی میزبان جشنواره زنبور عسل در سال 2019 بودند که فروشندگان متخصص در زنبورداری، افرادی که عسل می‌فروشند، آثار هنری با موضوع زنبور عسل و موارد دیگر را به نمایش گذاشتند. یپسیلانتی تنها شهر میشیگان نیست که در فهرست شهر زنبور عسل ثبت شده است. در حال حاضر، Ann Arbor و Dearborn نیز یا پردیس Bee City یا وابسته به Bee City هستند.

به این post امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *