شرکت Oasis Bee محصولات عسل را محلی نگه می دارد

میسی مور از پلینفیلد برای شرکت محلی Oasis Bee خود اقدام به پرورش زنبورها کرده است. او اظهار داشت: «زنبورها بسیار شبیه بزرگ کردن کودکان هستند. روزهای عالی، لحظات چالش برانگیزی وجود دارد و همیشه باید برای نیازهایش در آنجا بود.» او به هر کسی که علاقه‌مند به راه‌اندازی کندو است توصیه می‌کند قبل از خرید و تجهیزات جعبه زنبور، به دنبال مالکان فعلی زنبور باشد، به شدت تحقیق کند و از زنبورداران منطقه بازدید کند.

این شوهرش در سال 2012 بود که ایده کندوهای زنبور را به میسی ارائه کرد که در ابتدا او را مردد کرد. او سرانجام به این ایده رسید و شش کندوی اصلی خود را خرید. او به زودی مقدار زیادی طلای مایع خالص که توسط خورشید بوسیده شده بود، پیدا کرد. میسی قبلاً پرستار زایمان و زایمان بود تا اینکه در سال 2015 بچه دار شد. میسی و شوهرش تصمیم گرفتند که او یک زن و مادر تمام وقت باشد. او ماجراهای خود را به سمت تبدیل شدن به یک زنبوردار تمام وقت دارای گواهی DATCP نیز پیش برد. این کاملاً تغییر زندگی برای خانواده او بود زیرا میسی 20 ساعت به اضافه در هفته برای زنبورهای عسل، بازاریابی و تجارت تولیدی خود وقت می گذارد.

میسی قبل از اینکه تبدیل به یک زنبوردار تمام وقت شود، با LB Werks Bees در Almond مطالعات زیادی انجام داد. از سال 2018، او اکنون به 50 کندوی ثبت شده WI با نرخ بقای 70 تا 80 درصد در زمستان رسیده است. او همچنین عضو WI Honey Producers است تا در جریان روندها و اطلاعات بازار بماند.

میسی بزرگترین چالش خود را کنه های واروآ ذکر کرد که به یک مشکل بزرگ برای زنبورداران در ایالت تبدیل شده است. بدون اسپری طبیعی اسید اگزالیک، کهیر احتمالا از بین خواهد رفت. چالش های دیگر آب و هوا و این واقعیت است که زنبورها کاری را انجام می دهند که زنبورها می خواهند انجام دهند. کشاورزی در سطح متفاوتی است.

یک واقعیت هیجان انگیز در مورد زنبورها این است که آنها واقعاً می توانند چهره ها را تشخیص دهند بنابراین زنبورهای او در حضور او بسیار آرام هستند. هرکسی که می خواهد زنبور پرورش دهد باید بفهمد که شما با کندوها درگیر هستید نه اینکه فقط در نیازهای اولیه از آنها مراقبت کنید. حیوانات مزرعه در نهایت فروخته می‌شوند و به بیرون فرستاده می‌شوند، اما زنبورها در تمام مدت نزد شما می‌مانند، حتی اگر آنها را در زمستان به کشاورزان جنوبی اجاره کنید. این مراقبت در تمام طول سال است.

میسی و همسرش در بخشی از تولید خود از یک دستگاه استخراج چوبی 30 قاب بازسازی شده در دهه 1930 برای ایجاد انواع عسل طعم‌دار و خامه‌دار، شمع‌ها و بالم لب استفاده می‌کنند. او سفارشات را ارسال می کند زیرا جلوی فروشگاهی ندارد. محصول او را می توان در مکان های مختلفی مانند Plainfield Hardware، IGA و Ruby Reds در Wisconsin Rapids و Local Goat در Amherst یافت. او معتقد است که کسب‌وکارهای محلی به یکدیگر کمک می‌کنند تا پول را در منطقه در مقابل تجربه خرید باکس بزرگ نگه دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *